קמפיינים מוכרים

התחרות שרק גדלה וגדלה מדי שנה, ממחישה עד כמה יש למצוא פתרונות שיווקיים חינניים ומרשימים אם רוצים לפנות ללקוחות שונים ולהגדיל את הפעילות העסקית של הארגון. הרעיון של דיוור ישיר אולי אינו חדש בישראל, אך יש לו אפשרות אמיתית לתרום רבות לפעילות של כל ארגון. על מנת לעשות שימוש נכון בכלי חשוב מעין זה יש לחדד את צורת העבודה ולפנות ללקוחות פוטנציאליים בצורה ישירה רק לאחר פילוח שוק מדויק.
 
קמפיינים בעולם הדפוס מראים עד כמה דפוס ברמת איכות גבוהה ששם דגש רב על יצירתיות, יכול להיות חלק דינאמי ביותר בסוגים שונים של מהלכי שיווק ופרסום. דוגמאות מרעננות מראות כיצד פנייה פרסונאלית היא דבר שמתאפשר תודות להדפסה של תמונת הלקוח על ברושור המגיע ישירות לביתו, להדפסה מושכת עין של דיוור ישיר הכולל הזמנה מרשימה למופע או סרט, ולעוד הדפסות שמרשימות את הלקוח, ולאחר מכן מציגות לו את היתרון בחומר שנשלח אליו.
 
הפקות דפוס שונות יכולות גם לקשר בין העולם המוחשי לווירטואלי ולהשתלב בקמפיין שכולל פרסום בעיתונות או במדיות אחרות. אם אנו מדברים על מגנטים או על פליירים, פרסום בעיתונות יכול להסביר כי יש להקליד נתונים שמודפסים על אלמנט פרסומי אל דף פייסבוק של חברה או אל דף ייעודי שמחכה באתר של עסק על מנת לקבל הטבה. כך, קמפיינים בעולם הדפוס מגדילים את הסיכוי שלקוח פוטנציאלי לא יזרוק פלייר לפח אלא ישמור עליו עד שיעשה בו את השימוש הדרוש.