רעיון גדול וטכנולוגיה חדשנית

כדי להבין את חלקם של בתי הדפוס בעולם הדינאמי והתוסס של היום, צריך להכיר יותר את ייחודו הרב ואת התפתחותו המדהימה של עולם הפרסום. על מנת להעניק למגוון רחב של לקוחות פתרונות שיווקיים ייחודיים ומוצלחים, יוזמים משרדי הפרסום מהלכים שנשענים על יכולות ופלטפורמות טכנולוגיות חדשות ומפנים את המסרים שלהם בצורה הרבה יותר אישית ומרתקת לקהלי היעד. כך נחשפים צרכנים פוטנציאליים לשילוב בין יצירתיות ובין מוחשיות שבאה לידי ביטוי בדפוס ובחומריו.

בין המהלכים המיוחדים של עולם הפרסום אפשר להכיר את ‘פרסום הגרילה’ שמעביר מסרים בצורה קיצונית תוך שילוב בין מוצרי דפוס ומדיות מקובלות אחרות כמו שלטי חוצות ועיתונות שונים ובין יצירת באז תקשורתי זול יחסית שמגיע בזכות העברת מידע מפה לאוזן. גם הברקוד הדו-מימדי (ה-QR) מקשר בין עולם הסמארטפונים המתוחכם לעולם הדפוס המתקדם. חשוב להזכיר את הפרסום ברשתות החברתיות ולהבין שמוצרי דפוס משלימים מסייעים ליצירת קמפיין חברתי וירטואלי.

תהליך הפרסונליזציה בעולמות הפרסום והדפוס מראים כיצד כל אחד שמח לקבל אלמנט מסוים שאינו מגיע לידיו של חבר או קרוב משפחה למשל. הדבר הופך אותנו למיוחדים יותר, ולכן סטודיו שיכול להתעמק מאוד בפרסונליזציה של השיווק יביא לכך שכרטיסי תלת מימד או הדפסות עם טקסטורות כמו הבלטות והטבעות, ידגישו בפני המקבל כיצד פונים אליו בצורה אישית ומיוחדת. עבור כל ארגון מדובר ביתרון גדול שנוצר מהרושם החיובי של מקבל האלמנט השיווקי הוויזואלי.