שיווק ממוקד

שיווק אישי, פרסונוליזציה, מידע משתנה

אם בעבר ראינו כיצד מהלכי שיווק רבים היו כוללניים מדי ולא פנו תמיד בצורה נכונה ואישית לקהלי יעד רלוונטיים, הרי שכיום אנו רואים כיצד התמונה משתנה לה בצורה מהותית. זאת מאחר וארגונים רבים הבינו עד כמה חשוב העניין של שיווק ממוקד (שמוכר גם במילים פרסום ממוקד ללקוח) ועד כמה ניתן לממש את הרצון לפנות לכל אחד מקהל היעד ע”י הפקות דפוס רלוונטיות. מסיבה זו יש לפנות למי שיכול ליצור את האלמנטים היצירתיים והייחודיים שיסייעו בשיווק הנשען על מיקוד אמיתי.
 
פרסונאליזציה היא דבר בעל ערך רב שעל התמורה ממנו אפשר ללמוד ממחקרים חשובים. תוך הסתמכות על הפקות דפוס בעלות פניות אישיות רואים ארגונים מסחריים ואחרים כיצד להבדיל מהפצה המונית ומונוטונית, ההיענות לפנייה פרסונאלית גבוהה פי כמה וכמה. עסקים בעלי מודעות לגישה המיוחדת של שיווק ממוקד זוכים להיענות של 36% לעומת 0.5% בפנייה מונוטונית, ובכך הם ממשים את היכולת הגבוהה של מהלך ממוקד ואיכותי כל כך.
כמובן שיש להישען על מאגרי מידע איכותיים שמהם ניתן להפיק את התמונה, השם, הצבע האהוב, התחביב וכל נתון אפשרי שיכול לעזור להגדיל את רמת הפנייה היצירתית בהתאם לחתכים שונים. כך אפשר לעשות שימוש נכון במידע שנאסף בצורות שונות מקהלי יעד שונים. חשוב להבין גם עד כמה עבודה נכונה על מהלך של שיווק ממוקד היא כזו שיכולה להציג תמורה רבה. כך, הפקת דפוס אישית ומקורית יכולה ליצור את הקשר הנכון בין ארגון ללקוחות חדשים.